SET HELLO NEW YOU SHAKLEE UNTUK KURUS SEBELUM RAYA

SET HELLO NEW YOU SHAKLEE UNTUK KURUS SEBELUM RAYA

Assalamualaikum hampa... Hye semua.. 

Sapa yang nak kurus sebelum raya?... 

Sapa yang tercari-cari suplement untuk kurus yang terbukti selamat lagi berkesan?..

Entry kali ni houri nak share tentang SET HELLO NEW YOU SHAKLEE direka khas untuk disarankan kepada semua yang nak kurus secara semulajadi, selamat lagi berkesan.. Paling best selepas kurus tak mudah untuk mengembang naik badan balik..

Berungtungnya amik set ni adalah harga dia lebih murah dari harga ahli yang telah dinaikkan bermula julai 2022 selaras mengikut harga pasaran dunia..Harga PROMOSI RM 353 saja.. Harga retail RM 441.. Jika kira satu-satu item harga terkini tak termasuk hat percuma RM 461.. Jimat RM 88-108..

Percuma cinch shake coklat bernilai RM 190, percuma shaker hijau comel bernilai RM 15, percuma keahlian bernilai RM 35, percuma pos bernilai RM 10 dan percuma cek kesihatan BMI di branch shaklee seluruh malaysia.. Untung berbaloi-baloi kan set ni.. Nilai percuma saja RM 250..

Sebelum ni houri ada shahe tentang Apa Itu Set kurus Shaklee.. Tapi Set Hello New You lebih best sebab terlajak murah dari harga biasa.. Jadi untung sangat grab sekarang selagi ada promo..

Set hello new you shaklee untuk kurus sebelum raya ni sangat sesuai juga diambil ketika di bulan ramadhan.. Bagi yang membeli dengan houri, houri akan guide korang dengan cara pengambilan yang betul untuk dapatkan kesan yang terbaik.

Set ni terdiri daripada Cinch Shake, Omega Guard, Lecithin dan Herb-Lax. Jomm houri kongsikan satu-satu manfaat setiap item.

Manfaat cinch shake..

Cinch Shake Coklat ni sangat bagus untuk menurunkan badan secara berkesan kerana mengandungi leucina.. Leucina ni apa?

Leucine adalah asid amino penting untuk pertumbuhan otot dan mengekalkan pertumbuhan. Tubuh badan kita tak dapat hasilkan leusina sendiri jadi perlu ambil dari sumber pemakanan seperti cinch shake.

Cinch dapat galakkan pembinaan otot dan menyokong pertumbuhan otot tanpa lemak.

Cinch shake juga mempunyai GI yang rendah, kenyang lebih lama, tak lapar dan sekali gus nafsu makan dapat dikurangkan..

Manfaat Omega 

Omega ni bagus untuk bakar lemak dan membantu menurunkan berat badan berlebihan serta menggalakkan kadar kolestrol yang sehat.. Cara pengambilan diambil 3 biji selepas makan berat.

Manfaat Lecithin

Lecithin ni apalah pengelmulsi lemak secara semulajadi, diambil sebelum makan, lemak akan dikumpulkan dalam gumpalan yang mudah untuk di flush..  Jadi dapat membantu dalam penurunan berat badan.

Manfaat Herb-Lax

Herb-Lax ni bertindak sebagai pelawas secara semulajadi, anti sembelit.. Lemak2 yang dikumpulkan akan dibakar dan di buang dengan mudah.. Jadi membantu turunkan berat badan..

Gabungan keempat-empat item dalam Set Hello New You ni sangat bagus untuk hampa hat nak kurus dengan selamat berkesan dan dapat kurus sebelum raya...

Set ni lani RM 353 saja selagi masih ada setok.. Jadi boleh sambaq segera na.. Jomm kurus sebelum raya dengan shaklee.

Bagi yang nak tau lebih info..  Jomm kurus sebelum raya dengan SET KURUS SHAKLEE..

Itu saja perkongsian houri untuk kali ni.. Terima kasih semua yang sudi baca blog houri, smoga bermanfaat dan boleh kongsikan dengan lebih ramak orang untuk manfaat bersama..

Jomm Shaklee

Jumpa lagi...


#HouriShaklee 

#shakleekubangsemang 

#shakleepenang 

#shakleemalaysia 

#shaklee 

#blogmegashaklee 

#shakleethrive2023 

#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT