JOMM KURUS SECARA SEHAT DENGAN SET HELLO NEW YOU

Assalamualaikum.. Hye hampa..
Ada yang tercari-cari set kurus?
Masa berpuasa rata-rata dari kita slim.. Mai raya open house sana sini.. Asyik makan saja secara tiba-berat berat badan meningkat hampir 10 kilo... Oppsss..

Sharing houri kali ni houri nak menyeru hampa semua Jommm kurus secara sehat dengan SET HELLO NEW YOU.. Jika hampa masih ingat entry houri sebelum ni pada 13 mac 2023 houri ada share tentang SET HELLO NEW YOU SHAKLEE UNTUK KURUS SEBELUM RAYA..

Pada april 2023 shaklee telah menamatkan promo set hello new you ni.. Mei 2023 shaklee telah masukkan semula set hello new you ni dalam promotion pada bulan ni.

Shaklee nak galakkan kita semua kurus secara sehat dengan set hellow new you.. Set ni murah lagi menguntungkan.. Kerana harga yang ditawarkan sangar murah berbanding harga asal.. Dah la dapat free membership bernilai RM 35.. Free pulak postage bernilai RM 10 dan free cinch shake vanila bernilai RM 190..

Banyaknya freee.... Blink-blink mata..

Setiap item dalam set hello new you shaklee ni ada fungsi tersendiri dalam menurunkan berat badan dan inch loss dengan berkesan, tidak terseksa, tidak perlu menahan lapar, letak mudah terbadar, bina otot yang sehat, tanpa mengelebeh, tanpa menyebabkan kurang nutrisi dan badan tak mudag naik balik seperti yoyo..

Lecithin ambil sebelum makan untuk mengelmusi lemak secara semulajadi.. Jadi mudah dikumpul dibakar dan dibuang secara sehat dan berkesan..

Omega amik selepas makan sebagai agen pembakar lemak secara berkesan dan jalan lupa bersenam untuk bakar lemak dengan lebih berkesan.. Bagi yang berbadan besar tidak boleh berlari.. Berjalan 30 minit sehari sudah cukup.. Lebih lagi bagus..

Herblax pula berfungai sebagai anti sembelit.. diperkaya dengan daun senna.. Ada ka yang tak kenal daun senna.. Cer google search.. Perlu diambil sebelum tidur malam.. Esok pagi dapat isyarat membuang clear perut kempis.. Syok rasa..Herblax ni ikut orang juga.. Kurang digalakkan ambil setiap hari.. Cukup seminggu 3 kali saja berselang hari..

Cinch shake pula berfungsi sebagai sumber protien, multivitamin dan leucine dalam membekalkan nutrition yang penting agar badan tidak kurang nutrisi ketika dalam proses kurus.. Pengganti makanan menyengangkan.. Disarankan ambil pagi waktu sarapan atau ketika lapar di waktu tengah malam..

Nak tau lebih details tentang set hello new you ni atau nak dapatkan segera boleh wasap houri di 0165017789

Baiklah itu saja perkongsian houri untuk entry kali ni..

Boleh klik tips kurus dengan set hello new you untuk dapatkan tips yang sangat menarik dan bermanfaat untuk semua..

Houri Zalikha
Shaklee Bisnes Leader

#HouriShaklee 
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT