TIGA TESTIMONI SHAKLEE SAYA

Assalamualaikum.. Hye Hampa..

Harini houri nak share tentang testimoni shaklee houri sendiri.. Sebenarnya banyak sangat shaklee effect yang houri dapat.. Jenuh nak pilih hat mana satu houri nak share kat hampa semua untuk entry kali ni..

Dengan shaklee effect ni la yang membuatkan houri jatuh cinta, setia, percaya dan yakin pada shaklee produk.. Tak cari lain dah..

1 - Sustained Release Vitamin C, Vita-Lize Dan B Complex Tambah Baik Kesihatan Houri..
Testimoni shaklee pertama, houri dari kecil ada beberapa masalah kesihatan dilahirkan pramatang 7 bulan.. Pernah hampir ditukar darah ketika bayi tapi tak jadi.. Dalam documen Anemia..

Masa umo 13 tahun 11 bulan houri warded selama 11 hari.. Keadaan houri sangat lemah.. Berjalan pun nak berjatuh.. Nak bangun pun tak boleh terbaring saja.. Doctor tak dapat kesan punca.. Keadaan houri 50/50..

Boleh kira houri ni dulu taik penyakit.. Kena panas selalu rasa lemah rasa berpeluh lain macam lagi teruk rasa air mencurah-curah dalam mulut dan muntah..

Leher houri pernah bengkak sebesar pingpong tapi bukan thyroid..

Klinik dan hospital dah macam rumah kedua untuk houri.. Letih berulang letih menunggu untuk dapatkan rawatan

2016 houri bertemu dengan shaklee.. Suplement pertama houri amik dengan shaklee adalah sustained release vitamin c plus dan b complex

Sejak amik vitamin c dan b complex eh eh dah lama tak sakit dan sampai harini houri dah tak perlu ke klinik dan hospital.. Imune houri kuat.. Demam pun makan shaklee saja Allah izin sembuh.. Darah houri pun stabil.. dan houri dah berjaya berat ideal dengan shaklee dari 36 kg kepada 43.4kg.

Kena panas pun dah tak jadi masalah dengan pada houri.. Sejak houri add on Vita-Lize yang dulu dikenali sebagai Vita-lea Iron Plus HB darah houri makin cantek.. Mood houri pun bertambah baik selalu ceria walaupun ada saja ujian yang hadir

Alhamdulillah dengan sustained release vitamin c, vita-lize dan b complex tambah baik kesihatan houri.

2 - Osteopenia Journey To Normal

Testimoni shaklee kedua houri bermula september 2022 houri buat bone check di branch shaklee.. Kepadatan tulang houri di tahap membimbangkan osteopenia merah lihat kertas result ketiga.. Jika jatuh berisiko mudah patah..

Balik tu houri konsistan add on makan ESP, LIFE SHAKE dan alfalfa complex.. Protein shake shaklee dan alfalfa sememangnya kaya dengan kalsium tau selain ostenutrix yang khas untuk vitamin kalsium..

February 2023 sekali lagi houri set appoiment untuk health chekup di branch shaklee.. Result bone chekup untuk kepadatan tulang houri adalah osteopenia kuning.. Bertambah baik.. Lihat kertas hat tengah..

Lepas tu houri add on lagi ostenutrix dan vitalea selain vitamin c, alfalfa complex dan ESP + LIFE SHAKE..

Baru-baru ni sabtu 3 jun houri chekup skali lagi bone check di branch.. Betapa terkejut teruja dan happy nya kepadatan tulang houri dah normal.. Alhamdulillah.. TQ Allah.. TQ shaklee..

3 - Serangan Sakit Belakang Lega Tidak Berulang dengan VIVIX
Testimoni shaklee ketiga.. Tahun lepas houri tiber-tiber diserang sakit belakang seksanya rasa.. nak mandi pun kena duduk, gagah mandi berdiri terjatuh terduduk dalam bilik air.. Nak bangun nak duduk nak solat pun sakit.. rasa tak selesa sangat..

Teringat vivix dalam peti ais yang houri sayang nak habiskan.. 3 hari konsistan minum vivix 3 hari.. tiba- tiga lega..

Alhamdulillah.. mungkin asbab minum vivix yang kaya dengan polifenol Allah bagi lega.. Terbaik sangat vivix.. SERANGAN SAKIT BELAKANG LEGA DAN TAK BERULANG DENGAN VIVIX dengan izin Allah..

Bagi yang ada masalah macam houri boleh ikhtiar dengan vivix..

Tak puas rasanya nak berkongsi tentang testimoni shaklee ni sebab banyak sangat houri dah rasa dan lalui sendiri dengan shaklee..

Akhir sekali houri selit juga shaklee effect houri dengan resv yang paling premium dan kaya dengan polifenol..

Dengan shaklee nak sehat dapat cantek dan awet muda..

Jomm Sedekad lebih muda dengan shaklee.. Nak shaklee mehh wasap houri..

Baiklah disini saja sharing houri untuk kalini.. Jumpa lagi di entry houri seterusnya.. Terima kasih semua yang sentiasa suport sudi selalu baca penulis houri..

Nak baca lebih tentang testimoni shaklee klik testimoni shaklee saya set cantik shaklee.

Houri Zalikha
Shaklee Bisnes Leader
0165017789


#HouriShaklee 
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023




Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT