KENAPA SHAKLEE SUPPLEMENTS TERBAIK DI MALAYSIA

SHAKLEE SUPPLEMENTS TERBAIK DI MALAYSIA.. KENAPA YA?..

Assalamualaikum.. Hye Semua..

Malaysia kini begitu banyak pilihan suplement di pasaran bagai cendawan tumbuh selepas hujan.. Sebagai pengguna kita perlu ada ilmu dan pengetahuan untuk memilih suplement yang terbaik sebagai gaya hidup dan penjagaan diri yang selamat lagi berkesan..

 
Jomm houri kongsikan untuk manfaat bersama.. 

Houri sendiri pengguna shaklee dah 5 tahun dan shaklee bisnes leader juga shaklee brand ambassador hampir 4 tahun..

Houri jatuh cinta dengan produk dulu dan baru secara tidak sengaja terjebak dengan dunia shaklee setelah merasa pelbagai shaklee effect shaklee yang tersangat banyak dan mahu bantu lebih ramai lebih sehat dan cantek sedekat lebih muda dengan shaklee juga..

Shaklee melalui inovasi selama 100 tahun dimana komitmen Dr. Forrest C. shaklee yang merupakan pengasas shaklee corporation sendiri untuk membantu orang lain hidup lebih sehat.. Bermula apabila beliau mencipta multivitamin pertama di amerika syarikat pada tahun 1915..

Dalam membina legasi inovasi sains. Falsafah  Living In Harmony with Natural adalah tunjang jantung kepada semua yang shaklee lakukan.

Dari produk nutrisi dan kecantikkan dari shaklee terbukti secara saintifik dan mesra kepada alam sekitar, berjuta-juta orang hidup lebih sehat, lebih muda dan lebih bermakna dengan hidup..

Jomm houri kenalkan hampa dengan Dr Forrest C. Shaklee..
Dr. Forrest C. Shaklee
Pengasas Shaklee Corporation..

Jaminan beliau 

“ Kami membuat produk yang lembut kepada alam sekitar dan tidak pernah membuat ujian ke atas haiwan. Saya tidak akan mencipta produk yang akan merosakkan satu sel tisu di dalam badan. ”


Shaklee komited membuat produk dari bahan semulajadi yang asli

Produk shaklee bebas dari bahan tiruan dan bahan kimia Merbahaya

Produk shaklee mematuhi standard keselamatan tertinggi

Produk shaklee mesra kepada alam sekitar

Setiap produk shaklee bebas gluten

Shaklee tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan bebas dari penganaiyaan.

Bahan mentah digunakan shaklee NON GMO

Mesra kepada alam sekitar

Bebas gluten

Tidak diuji ke atas haiwan

Setiap produk shaklee adalah SELAMAT, TERBUKTI dan BERKESAN

Shaklee lakukan 100,000 lebih ujian kawalan kualiti setiap tahun..

SELAMAT 

Shaklee meletakkan komitmen jangka panjang untuk ketulenan, keselamatan dan keberkesanan setiap produk. Kualiti produk shaklee sangat dititik beratkan..

Walaupun pengeluar dah jalankan ujian, apabila produk dihantar ke shaklee, shaklee tetap jalankan ujian bebas sendiri dimana shaklee mengendalikan lebih 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk kepada pengguna.

Ketulenan dan keselamatan produk shaklee juga terjamin dimana shaklee jalankan 350 kali ujian ke atas setiap bahan botani baru untuk memastikan bebas dari sebarang pencemaran merbahaya, racun perosak dan sisa lain..

Kualiti dan keberkesanan terjamin, lebih 100,000 jumlah ujian yang shaklee jalankan setiap tahun.

Organik, lebih 300 kali dan tiga kali setiap saringan ujian terhadap racun perosak dari yang ditetapkan oleh PHARMACOPEIA AMERIKA SYARIKAT.


TERBUKTI

Formula unik, tersedia dan dipatenkan untuk shaklee saja. Produk shaklee disokong lebih dari 100 paten dan sedang dipaten. Shaklee mempunyai lebih daripada 135 kajian klinikal, kajian saintif dan pembetangan termasuk kajian landmark dan kajian telomere.

 “ Kajian Landmark dan Telomere menunjukkan bahawa populasi Shaklee sangat sihat daripada populasi umum. ”

DR. ELIZABETH BLACKBURN
Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan 2009

Dr. Blackburn mendapati bagaimana kromosom dilindungi oleh telomer dan enzim telomerase.


BERKESAN

Ramai atlet yang mengambil shaklee ketika perlawanan telah memenangi 137 pingat emas, perak dan gangsa.

Produk shaklee telah memberi perbezaan dalam kehidupan berjuta-juta orang, dari atlet dunia sehinggalah angkasawan nasa.

Houri sendiri pun telah merasa banyak shaklee effect dengan shaklee tau..



Dibawah pula houri selitkan sedikit shaklee effect yang houri sendiri dapat dari shaklee


Jomm hidup tanpa kompromi dengan shaklee


Shaklee menyediakan produk yang tulen beyond organic, selamat dan terbukti berkesan untuk keperluan nutrisi tubuh badan kita..

Misi shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sehat dan lebih baik untuk semua orang..

HIDUP MUDA LEBIH LAMA, KEKAL LAMA JELITA.. Konsistan makan shaklee sedekat lebih muda tau..  JOMM SHAKLEE..

TEMUI PERBEZAAN SHAKLEE DAN JALANI HIDUP TANPA KOMPROMI.


Kajian Landmark ( THE LANDMARK STUDY )

Kajian landmark diketuai Dr. Gladys Block bersama University of California, Berkeley merupakan salah satu kajian terbesar pengguna dalam jangka panjang menunjukkan mereka yang ambil makanan tambahan shaklee mempunyai lebih banyak biomarker yang lebih sehat untuk jantung, otak dan kesihatan kognitif berbanding pengguna yang tak amik shaklee.

SHAKLEE HALAL

Sijil halal Shaklee


Logo halal Shaklee ada disetiap botol

Halal sangat penting bagi muslim kerana setiap apa yang masuk ke dalam perut akan menjadi darah daging kita kann.. Jadi jangan risau, produk shaklee telah mendapat sijil halal daripada Islamic Service Of Amerika (ISA). ISA ni adalah satu badan organisasi yang bertanggungjawab memberi sijil halal di Amerika.

Malah, ISA juga diikhtiraf secara global di lebih 70 buah negara dan palingg best ISA juga diiktiraf oleh JAKIM kita sendiri.. Sejak dari tahun 1982 lagi tau..

SHAKLEE ADA KELULUSAN KKM

Logo hologram dari KKM sendiri ada di setisp botol suplement shaklee

Shaklee adalah halallan toyyiban.. Jomm makan dan guna shaklee tanpa was-was

SHAKLEE MEMENANGI AWARD MOST TRUSTED BRAND
Award yang dimenangi shaklee
Shaklee pilihan utama pengguna di malaysia

Dua tahun berturut-turut shaklee menang AWARD GOLD TRUSTED BRAND 2021 dan 2022..

Hat vote semua ni bukan agent shaklee tau, tetapi rakyat malaysia yang consume shaklee dan pilih shaklee sebagai suplement nombor 1 rakyat malaysia

Trusted brand award adalah satu anugerah berprestij yang dijalan pihak ketiga. Bukan juga shaklee buat survey atau dibayar untuk vote. Pembaca Rider's Digest bukan orang biasa, kebanyakkan mereka dalam kalangan orang yang berpendidikan tinggi dan golongan profesional seperti doktor, lawyer, ahli korporat yang bagus dalam berbahasa inggeris.

Akhir kata.. Itu saja perkongsian houri untuk kalini.. Jomm jadikan shaklee sebagai suplement atau makanan tambahan dalam gaya pemakanan dan penggunaan harian dalam hidup kita untuk lebih sehat, cantik dan sedekat lebih muda dengan shaklee.. Korang nak kurus sebelum raya boleh klik SET KURUS SHAKLEE

Nak lebih info klik kenapa shaklee supplements terbaik di malaysia..

Penganjur

Moderator


#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #HouriShaklee #shakleekubangsemang #shakleepenang #shakleemalaysia #shaklee

Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT