BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA : BISNES SHAKLEE

Assalamualaikum.. Hye hampa.. Beberapa hari lagi ramadhan dah nak melabuhkan tirai di bulan ini.. Menyusul pula syawal.. 

Setiap hari kita perlu ikhtiar cari duit untuk terus survive.. Ada rezki lebih kita boleh lebih memberi.. Nak gembirakan mak ayah, anam-anak dan keluarga terdekat dengan pemberian bernilai pun memerlukan duit..

Nak duit kita perlu berusaha.. Bagi yang ada kesukaran untuk keluar bekerja makan gaji jommm buat bisnes.. Harini houri nak kongsikan tentang bisnes online terbaik di malaysia..

Setelah pelbagai bisnes yang houri try dan error antaranya muslim niaga, jual quran annur, handsox rocksox, stokin silvy dan pau abah.. Bisnes shaklee adalah pilihan houri, paling lama houri setia dari 2019-2023, 4 tahun lamanya.

Jommm tengok apa yang terbaik bisnes shaklee ni yang buatkan houri sayang, jatuh cinta dan kekal lama..

1 - WEB KEDAI PERCUMA
Web kedai atas nama kita sendiri diberikan percuma selepas kita register keahlian RM 35 atau register ahli percuma dengan pembelian 100uv bernilai RM 370..

Psst lani shaklee ada buat promo dengan pembelian set promo rahmah dapat free membership untung sangat... Nak tau lebih lanjut boleh wasap houri..

Paling best web kedai ni tak perlu bayar maintanance setiap bulanan tau.. Sentiasa beroperasi laju, respon pantas, moden, terkini dan mesra pengguna.. Dilengkapi ciri- ciri customer servive yang mantop dikenalkan sebagai Shaklee Chat Bot.

2 - FLEKSIBLE

Bisnes shaklee sangat mudah boleh buat bisnes dimana saja.. Hanya dihujung jari.. Perlu ada handphone dan data internet saja.. Tengah baring atau layan anak-anak dirumah pun boleh buat aktiviti bisnes seperti biasa..

Nak duit nak berjaya ni kita perlu korbankan masa, curi-curi masa, komited dan konsistan..

3 - MODAL RENDAH DAN 0 MODAL 

Nak mulakan bisnes shaklee hanya perlu register 35 ringgit saja atau daftar percuma.. Selepas ID diaktifkan boleh terus berbisnes, tidak perlu buat lambakkan stok.

Semua orang termasuk pelajar, berumur 18 tahun ke atas, suri rumah mahupun mereka yang berkerja boleh buat bisnes shaklee..

4 - PENGHANTARAN PERCUMA

Shaklee menyediakan penghantaran percuma di seluruh malaysia dengan setiap pembelian RM 300 ke atas atau dengan setiap pembelian set promo hat disertakan sekali free pos.. Nak tau lebih lanjut wasap houri okay.

5 - GROUP SUPORT DAN TRAINING PERCUMA

Facebook group under shaklee malaysia dikendalikan nutritionist shaklee.
Facebook group di team Masters Upline
Telegram suport group
Whatsapp Suport Group..

Semua group-group suport disediakan percuma.. Boleh scroll semula kelas-kelas training yang dah lepas.. Master Upline, leaders dan houri sendiri sentiasa ada untuk guide sebarang persoalan berkaitan shaklee..

6 - CIRCLE YANG POSITIF DAN BEST

Boleh rujuk artikal houri sebelum ni 9 sebab kenapa komunity bisnes shaklee sangat best.

7 - PRODUK SHAKLEE SELAMAT DAN BERKESAN..

Boleh baca artikal houri sebelum ni kenapa shaklee suplement terbaik di malaysia

8 - SHAKLEE MENAWARKAN CASH BONUS, CAR BONUS, COVENTION TRIP..

Contoh Bonus Shaklee
Carta bonus shaklee

Cash bonus akan dapat bila capai belian dan jualan lebih dari 150 uv atau point.. Boleh lihat carta di atas.. Lebih banyak point lebih tinggi peratus bonus.. Boleh whatsapp houri untuk lebih details..

Untung runcit asing tau..

Contoh car bonus tang shaklee bagi..
Boleh beli kereta sendiri tanpa perlu letak apa-apa berkaitan shaklee..

Car bonus dikreditkan secara tunai dalam akaun kita.. Ikut suka kita nak guna untuk apa.. Best kann.. Bebas..

Convention Trip..

Boleh melancong serata dunia bila team kita dah berkembang dan grow dengan jayanya..

Nak tau cara macamana naka dapat semua ni boleh whatsapp houri okay..

9 - BISNES SHAKLEE BOLEH DIWARISI

Sekiranya ada sid meninggal.. ID shaklee boleh diwarisi pada anak atau adik beradik yang cukup umur 18 tahun ke atas.. 

Pernah jadi pada sideline team houri emak meninggal kerana covid.. Masa tu kakak yang meninggal tu di rank senior supervisor.. ID dapat diwariskan pada anak arwah..

Sampai disini dulu perkongsian houri untuk kalini.. Houri pilih shaklee sebab markerting plan bisnes shaklee ni terbaik, telus dan sangat meyakinkan.. Produk pun terbukti selamat berkesan..

Opps.. Dalam bisnes shaklee bonus downline boleh lebih dari bonus upline.. Kena usaha gigih dengan izin pemberian Allah Allah..


#HouriShaklee 
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023
#SetRahmahShaklee2023

Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT