TAWARAN INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Assalamualaikum.. Hye hampa..
Salam syawal.. Selamat hari raya Aidil Fitri untuk semua folower yang sentiasa sudi baca setiap artikal houri..

Harini houri nak shaklee untuk hampa semua tentang tawaran.. Tawaran apa... Jommm follow baca hingga habis tau..

Jeng Jeng Jeng.. Tawaran Insentif malaysia yang baru saja dilancarkan pada april 2023.. best ka tawaran ni jommm...

Sebelum ni houri ada kongsikan tentang Bisnes online terbaik shaklee.. Harini houri nak cerita tentang sebuah tawaran yang boleh dapat wang besar...  Wang besar...

Semua orang perlukan wang kan, lagi-lagi dimusim sekarang.. Shaklee tawarkan insentif wang tambahan sebanyak 600-6600 ringgit.. Pada houri tawaran ni best sangat 600 hingga 6600 ringgit cukup banyak boleh buat macam-macam..

Hee target houri nak beli handphone baru.. oppo ka i phone ka.. Mudah-mudahan Allah bantu permudahkan dan houri dapat capai semua ni..

Tak best pulak nak berjuang sensorang.. Bagi yang nak berjuanh bersama.. Nak dapat macam ni juga jomm la wasap houri sertai team houri.. Houri akan guide bantu sama-sama berjaya

Caranya..

Join shaklee.. Rank up supervisor dengan 10 000 sales bersama 3000 uv dan kekal efektif 2 bulan setelah rank up.. Efektif supervisor hanya perlu 2500 uv bersamaan jualan lebih kurang sebanyak RM 7500 
Carta Cash Bonus Shaklee

UV adalah unit volum nilai sesuatu produk shaklee yang dibeli atau dijual direct di branch shaklee atau web shaklee secara online saja.. Nak beli pada houri sebagai upline pun boleh houri transfer saja uv.. Mudah kan..

Supervisor adalah rank utama dalam shaklee dan teratas adalah Master Coordinator..

Carta rank shaklee dan potensi pendapatan yang dicapai..

Psst.. Ada beberapa master hebat dapat capai income 6 angka setiap bulan tanpa gagal dengan shaklee atau Antaranya ramai yang houri kenal.. Super duper upline houri yang terbuktif berjaya dapat 6 angka Master Norita dan Master Naquib, Master Haji Roslan dan Master Ummi Faezah, Master Farihah Abu Kasim dan Master Ustaz Raja..

Nak kenal mereka semua.. Jomm sertai dulu team houri.. Nak keloi wasap houri tepi pun houri boleh tunjukkan kat hampa semua..

Oppsss.. Jomm kembali kedaran nak cerita tentang tawaran insentif shaklee malaysia..

Tawaran ni terbuka kepada semua sid yang nak grow thrive berkembang dengan jayanya dengan shaklee kecuali Coordinator - Master Coordinator.. Master dah takleh nak move up rank dah sebab master adalah rank tertinggi dalam shaklee..

Bila kita dah capai rank supervisor dengan 3000 uv purata cash bonus yang kita dapat paling minima adalah RM 1500.. Usaha lebih.. Allah bantu bagi rezki lebih atas usaha dapat lebih.. 

Contoh Rank Up pada bulan mei atau jun.. efektif 2 bulan selepas rank up.. Pada bulan ogos atau september shaklee bagi extra wang tambahan sebanyak 600 ringgit.. Dicampur dengan bonus bulanan kita 2000 setiap bulan dapat RM 6600..

Banyaknya.. Selain dari kegunaan peribadi dan simpan.. Boleh beri pada mak ayh seorang RM 1000 dapat gembirakan keramat hidup kita.. Pasti dapat doa dan keberkatan Allah tambah lagi rezki kita.. InShaaAllah..

Tawaran insentif shaklee ni terdiri dari 3 Kategori..

1 - NON LEADER
2 - NON EFEKTIF LEADER
3 - EFEKTIF LEADER SUPERVISOR DAN SENIOR SUPERVISOR SAJA

1 - NON LEADER
SID shaklee yang belum rank up samada yang lama atau yang baru atau yang baru daftar harini boleh sama-sama berjuang untuk rank up pada bulan april hingga jun sahaja dan kekal efektif sebagai supervisor 2 bulan berturut-turut baru layak dapat RM 600 dari shaklee lada bulan hadapan..

2 - NON EFEFTIF LEADER
Hat ni terbuka kepada semua leader yang sudah lama tidak efektif dan kembali efektif 3 bulan berturut-turut bermula bulan april atau mei.. Baru layak dapat extra RM 600 dari shaklee

3 - EFEKTIF LEADER SUPERVISOR DAN SENIOR SUPERVISOR SAHAJA..
Hat ni untuk efektif leader.. Move up rank dari april atau may sahaja.. contoh dari supervisor kepada senior supervisor atau dari senior supervisor kepada coordinor dan kekal efektif pada base move up rank yang dicapai 3 bulan berturut-turut baru layak dapat extra RM 600 ringgit dari shaklee..

Bagi yang berminat nak tau lebih details bersama slide untuk lebih faham boleh keloi houri di wasap 016 501 7789..

Sekarang ni shaklee ada buat promo tau untuk join shaklee secara percuma.. Nilai membership lani RM 35.. Beli promo dapat free membership.. Jimat 35 hinggit 
Haaa nindia promo freee membership tu.. Untung banyak.. Murahhh gilerr dari harga asal.. Berbaloi-baloi.. Jimat 200 hinggit.. Jadi apa tunggu lagi.. Jommm la..

Berminat jomm join shaklee dengan team houri..

Nak tau lebih info tentang tawaran ni boleh klik Insentif Shaklee Malaysia..

Houri Zalikha
Shaklee Bisnes Leader
0165017789

#HouriShaklee 
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023
#promorahmahshaklee




Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT