9 SEBAB KENAPA COMMUNITY BISNES SHAKLEE SANGAT BEST

9 SEBAB KENAPA COMMUNITY BISNES SHAKLEE SANGAT BEST..

Pertama Community Bisnes Shaklee sangat best kerana ukhwah dan kasih sayang.. Kehadiran atau kelahiran kita dalam shaklee sangat dirai.. Selepas daftar ID terus dimasukkan dalam group-group suport whatsapp, facebook dan telegram dan kami macam family ada omma, ada tok, maktok, nanny dan moyang shaklee.. Sebelum ni houri pernah join bisnes lain sebelum shaklee.. Sangat berbeza tidak sama.. Bisnes shaklee ini cukup bermakna sangat dekat dihati.. Sebab circle ukhwah bisnes shaklee yang positif dan sihat.. Ini membuatkan houri masih setia dan sayang sangat dengan bisnes shaklee.. Gambar dibawah adalah gambar susur galur houri dalam bisnes shaklee sampai level 8 sahaja..

Kedua Community Bisnes Shaklee Sangat Best sebab upline selalu ambil berat, tak pernah biar houri dan team terkapai-kapai dalam bisnes.. Contoh semasa houri nak pilih nama group sendiri HZE Amazing Empire dan logo group sendiri houri rujuk minta pendapat dan cadangan master dr. normi yang houri panggil maktok.. Ukhwah terjalin tidak mengira pangkat.. Layanan sama rata.. Sentiasa ada dan cepat balas whatsapp bila diperlukan atau ada apa-apa persoalan.. Gambar dibawah bersama Master Maktok Dr. Normi Laili.. Houri LB4 master maktok normi


Ketiga Community Bisnes Shaklee Sangat Best sebab master-master sentiasa bagi moral support bimbingan tunjuk ajar secara percuma melalui kelas online dan offline.. Tidak mengira pangkat dan tidak mengira level berapa semua boleh join.. Yang tinggal hanya kemahuan, kesungguhan dan tindakkan untuk berjaya.. Gambar dibawah bersama Master Maktok Shairnie Omar atau mamareen.. Houri LB3 maktok reen..

Keempat Community Bisnes Shaklee Sangat Best sebab kita boleh access upline level berapa sekalipun yang kita suka dan selesa.. Cuma kita kena hemoi.. Super Upline hanya akan tanya direct upline sapa dan master upline sapa.. Contoh dengan Master Maktok Farihah Abu Kassim houri LB6 selepas tolak direct upline houri yang tidak lagi bersama shaklee. Gambar di bawah Presidential Master Coordinator Maktok Farihah abu kasim bersama adindanya.. Seorang super duper upline yang sangat humble.. Ikhlas dan tegas dalam kata-kata dengan teguran bimbingan kerohanian menusuk ke kalbu..


Kelima Community Bisnes Shaklee Sangat Best sebab houri dan semua anak team houri boleh access semua class yang super duper upline houri anjurkan baik dari S2U family group Master Dosh dan Master Mia, Mastermind dari Master Haji Roslan dan projek blog yang houri join tengah taip sekarang ni anjuran Euphoria anjuran Master Kak Norita idris. Master Kak Norita menetap di terengganu dan houri anak jati penang berada di penang.. Pernah jumpa salam peluk cium Master Kak Norita sekali saja masa houri masih setahun jagung dalam shaklee tahun 2020 kalau tak silap kak norita mai buat kelas kat branch penang.. Masa tu Maktok Dr Normi minta doakan team kami semua.. Sayangnya houri tak jumpa gambar bersama Master Kak Norita.. Ambil gambar Master Kak Norita jadilah screenshot dari zoom class yang di live stream ke facebook group PROJEK BLOG MEGA EUPHORIA SHAKLEE..

Keenam Community Bisnes Shaklee Sangat Best sebab setiap kali join kelas yang team anjurkan dapat hadiah dan bagi yang komit buat tugasan dan perform dalam tugasan dapat hadiah lebih lagi.. Baru2 ni dari blog mega shaklee houri menang dapat nutriferon dari master kak norita.. Sebelum ni dari The Awesome Master Team Master Maktok Dr. Normi houri pernah dapat hadiah vivix, meal shake, performance drink, bag youth, payung youth, basic h dan banyak lagi.. Dari S2U family dan surijunior pun houri banyak dapat hadiah seperti shaker shaklee, pilbox shaklee, note book purple shaklee dan banyak lagi sebab houri sangat rajin join class program mahupun projek yang team anjurkan jadi selalulah dapat hadiah.. Kalau jumpa upline shaklee atau hadir kelas offline dapat free flow makan test sendiri produk shaklee pun selalu dapat sangat best.. Dapat cek BMI details guna carada scan dan consultation percuma.. Penimbang carada scan houri pandai main.. Bila team master upline buka booth biasanya houri lah yang akan jaga bahagian carada scan. Opss paling best jugak, setiap ahli shaklee berdaftar walaupun makan sendiri boleh chekup BMI, BONE CEK dan SKIN CEK di branch secara percuma.. Untung sangat.. Buat bisnes lagi lah untung siap boleh dapat CASH BONUS, CAR BONUS dan COVENTION TRIP iatu trip mewah tajaan sepenuhnya dari shaklee siap duit poket dan suprise gift.. Class anjuran sideline master team pun houri dapat join dan dapat hadiah.. Hadiah semua mahal2 tau dua hingga tingga angka.. Lihat gambar dibawah.. Gambar bersama Master Dr. Farhanah Ibrahim..

Ketujuh Community Bisnes Shaklee Sangat Best sebab selain ilmu bisnes houri dapat belajar ilmu nutrisi dari Nutritionist Shaklee sendiri.. Baik dari anjuran shaklee sendiri mahupun anjuran upline masters team houri.. Paling best percuma.. Houri suka sangat dan selalu join kelas nutrisi hingga digelar nutritionist team.. Ramai downline sideline suka tanya minta houri consult sebab details dan jelas kata mereka.. Ilmu nutrisi ni macam kena dengan jiwa houri mungkin sebab dulu houri minat sains dan sains salah satu subjek yang houri dapat keputusan yang baik..
Contoh gambar di bawah sesi class bersama Nutritionist Shaklee Sarah..

Kelapan Community Bisnes Shaklee Sangat Best sebab kami ada networking dengan doctor-doctor yang bukan doktor biasa dan saintis yang genius.. Dr. Redza, Dr. Hafiz Sulaiman dan Dr Harith.. Bukan semua bisnes ada value doctor dan saintis.. Bila belajar dari doctor dan saintis hebat kami dapat pengetahuan nutrisi yang banyak serta terlatih bukan sekadar jual saja.. Pandai tentang nutrisi produk bukan nak jadi nutritionist tapi dapat tau tentang kesihatan produk sebab kami sendiri consume, tak nak lah consume tanpa ilmu kan, jadi dapat consume dengan cara yang betul dapat maksimise benefit of produk, sebab tu nak ilmu pengetahuan nutrisi produk.. Ada orang makan shaklee dia rasa tak berkesan sedangkan cara makan ka mahupun lifestyle sendiri.. Tak mudah tau nak educate orang tentang life style.. Sebab tu team shaklee houri panggil doctor untuk beri tunjuk ajar baru kami nampak oo sebab tu la makan tak menjadi.. Macam baru-baru ni dr. Harith ada cakap apa benda yang menghalang penyerapan nutrisi, dr. harith ada sebut satu-satu jangan makan suplement dengan sekian-sekian benda dan suhu temperature sekian- sekian. Disitu dapat tau patut la tak berkesan rupanya musnah, penyerapan di blok.. Semua benda ni ada dalam komuniti shaklee.. Best Ka Best..

Kesembilan terakhir sekali Community Bisnes Shaklee Sangat Best sebab selalu diselikan dengan ilmu, tips dan doa yang menjentik kerohanian.. Kadang tu dah macam usrah tau.. Amal yang tidak akan putus adalah amal jariah dan ilmu yang di amalkan.. Anak yang soleh bukan jaminan, ada para nabi anak pun ujian untuk nabi, berdoa saja moga-moga anak-anak semua jadi anak yang soleh wa musleh.. Tapi ilmu yang dimanfaatkan dan sedeqah jariah boleh melalui ilmu.. Jomm houri kongsikan bait2 doa yang master norita selalu berdoa dalam live ketika briefing task melalui zoom yang boleh kita amalkan dan Aameenkan bersama.. 
Ya Allah berkatilah pembukaan projek 2.0 kami ini, bantulah kami, berilah kami ilham untuk menulis dengan baik dan berikan kami ilham agar apa yang kami sampaikan dalam penulisan itu sampai ke hati siapa juga yang membacanya.. Ya Allah bantulah kami bangunkan organisasi shaklee kami.. Ya Allah bantulah kami dengan bisnes shaklee kami.. Ya Allah sesungguhnya dalam rezki kami itu terdapat bahagian-bahagian orang lain yang mengharap, maka janganlah engkau kecewakan mereka Ya Allah, kami redha menjadi perantara rezeki buat suami dan anak-anak kami, mak ayah serta adik beradik kami, bantulah kami Ya Allah, jangan kau anaiya kami, kami mohon pertolonganmu Ya Allah. Bukakanlah kami pintu-pintu kebaikan, pintu kejayaan dan pilihlah kami menjadi orang yang berjaya dunia akhirat. Wahai Allah, satukanlah hati kami menjadi 1 organisasi yang besar dan berjaya bersama-sama. Ya Allah tetapkanlah hati kami pada agamamu dan kekalkan kami dalam tawadduk kepadamu, jangan kau pesongkan hati dan iman kami yang kau beri petunjukmu kepada kami. Ya Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang, sesungguhnya kau maha mendengar perkenankanlah dan permudahkanlah. Sesungguhnya Allah yang maha besar. Rabbana atina fiddunya hasanah wa fil akhiroti hasanah waqina ‘adzabannar.. Aameen.

Bagi yang nak kurus untuk cantek sehat lagi-lagi dah nak raya tak lama lagi boleh klik APA ITU SET KURUS SHAKLEE..

Nak shaklee boleh whatsapp houri di 016-5017789

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT