APA ITU SET KURUS SHAKLEE

APA ITU SET KURUS SHAKLEE

Pasti ramai tercari-cari set kurus terbaik kan.. Kurus untuk cantek dan sehat, mudah beribadah, badan pun ringan, lagi-lagi nak raya tak lama lagi.. Jomm harini houri nak share kat hampa semua Set Kurus Shaklee..

Dalam Set Kurus Shaklee terdiri daripada..
- Cinch Shake
- Lecithin
- Omega Guard
- Herb-Lax
- VIVIX

Cinch Shake dalam Set Kurus Shaklee berfungsi bantu turunkan berat tanpa susutkan nutrisi dalam badan sebab dalam cinch shake mengandungi multivitamin.. Nak kurus cepat dan tidak menggelebeh elok amalkan cinch shake kerana dalam cinch shake mengandungi leucine yang mengekalkan otot dan bantu membina otot secara sehat dalam proses menguruskan berat badan..

Selain itu cinch shake dalam Set Kurus Shaklee membantu inch loss dengan lebih cepat, bantu badan lebih tegap dan sado, glisemik index yang rendah, memberi tenaga lebih lama, bantu kempiskan perut, berfungsi sebagai pengganti makanan ganti makanan berat, mengurangkan nafsu makan, kenyang lebih lama dan sumber protein berkualiti tinggi.. Cinch shake boleh diambil ketika sarapan mahupun semasa lapar di tengah malam..

Lecithin dalam Set Kurus Shaklee berfungsi sebagai pengemulsi lemak secara semulajadi dalam salur darah, bagus bantu masalah kolestrol, bantu menguruskan berat badan dan bantu kurangkan sembelit..
Cara pengambilan adalah 3-6 biji sebelum makan..

Omega Guard dalam Set Kurus Shaklee meningkatkan kadar pembakaran lemak secara semulajadi dalam organ dan cepat kurus.. Diambil ketika nak bersenam bercerau-cerau peluh, mengawal paras lemak yang sehat, membantu masalah kolestrol dan mengurangkan nafsu makan..
Cara pengambilan ambil 3 biji selepas makan..

Herb-Lax dalam Set Kurus Shaklee berfungsi sebagai flush mudah membuang dan anti sembelit.. Dimana herb-lax bantu pembersihan najis yang tersekat di usus, meransang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh badan kita, membantu mengatasi masalah sembelit dan mengempiskan perut..
Cara pengambilan 4 biji sebelum tidur.. Esok awal pagi terus dapat isyarat dating dengan toilet tau😅

VIVIX dalam Set Kurus Shaklee bantu membekalkan polifenol dan resveraterol yang tinggi antioksidan sebagai booster untuk cepat kurus.. Dimana polifenol bantu atasi sugar craving jadi mudah untuk kurus ketika diet.. Vivix dapat melindungi sel-sel peringkat DNA serta memelihara sel supaya sehat dan tidak rosak.. Bila set sehat maka organ sehat, jadi badan kita pun sehat..

Selain itu dalam Set Kurus Shaklee vivix bantu pemecahan lemak dan mengecutkan sel lemak.. Dimana kajian mendapati resveraterol menyebabkan lipolysis dalam sel lemak, lemak dalam badan kita tersimpan dalam sel.. Jadi vivix menggalakkan proses pemecahan lemak, jadi sel lemak mengecut.. Bila banyak sel lemak mengecut berlaku inchloss..

Viviv dalam Set Kurus Shaklee juga bantu tenaga dan metabolisme booster.. Dimana vivix meningkatkan penghasilan tenaga diperingkat Mitokondria (kilang tenaga). Bila banyak tenaga dihasilkan badan rasa energetik, tak lemau dan tak letih.. Jadi dapat banyak bergerak dan buat aktiviti mengeluarkan peluh.. Lebih banyak bersukan dan bersenam mudahlah lemak terbakar dan mudah kurus..

Sekarang ni ada promo set kurus shaklee tau.. Jomm tengok gambar dibawah..

Dalam Set Kurus Shaklee promo di atas terus dapat free membership dan free postage.. Untung jimat sangat.. Nak Set Kurus Shaklee boleh wasap houri di 016-5017789

Set Kurus Shaklee ni pun sagat bagus untuk membantu support nutrisi bagi yang buat INTERMITTEN FASTING.

Klik Hebat,Sihat dan Bergaya-Set Kurus Premium Shaklee untuk dapat lebih info tentang set kurus shaklee

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT