POLYPHENOLS PALING POWERFUL RESV

Assalamualaikum.. Hye hampa..
Entry kalini houri nak share tentang Polyphenols Paling Powerful RESV..

Entry sebelum ni houri shaklee tentang polyphenols terbaik pilihan ramai vivix.. RESV ni adik kepada vivix yang ditambah baik untuk 30% lebih bagus dari vivix..

Terlampau lampa terdedah pada cahaya UV, skrin handphone, tv kulit boleh jadi gelap, taknak cepat aging nampak tua, kusam, garis2 halus kena amik polyphenols untuk repair sel yang terjejas selalu..

Radikal bebas menyebabkan sel rosak dan mati.. Penat, cepat letih, susah turunkan berat badan adalah punca radikal bebas..

Anti aging kulit mula nampak kedutan, mudah sakit, imune rendah dan ada uban adalah simptom radikal bebas..

Apa sebenar POLYPHENOLS..
Nutrien yang mempunyai antioksidan yang diambil dari extract buah-buahan dan sayur-sayuran yang bewarna purple dan lain-lain.. Kopi dan koko juga ada mengandungi polyphenols..

Polyphenols adalah antioksidan yang mengurangkan free radikal yang berlaku dimana radikal bebas kita taknak dalam badan kita sebab radikal bebas ni sebenarnya membolehkan kita tinggi risiko untuk penyakit. Sebab tu nak sel kita semua sehat dari antioksidan..

Paling penting polyphenols banyak lagi manfaat dia

1 - Protect dan repair DNA
Polyphenols masuk dalam sel bantu lindung dan baiki DNA sel boleh bantu kekalkan kesihatan..

2 - Bantu sel tenaga
Tingkatkan tenaga sel mitokondria.. Seterusnya bantu sel untuk melindungi, maksudnya mengurangkan inflamasi keradangan pada badan dan kesihatan sel..

Bagi yang selalu rasa penat letih mesti tingkatkan fungsi sel tenaga dan dapat lebih sehat dengan polyphenols..

Mungkin ada yang kata dah tua sebab tu sakit lenguh sana sini..

Di kota bharu branch baru-baru ini ada seorang pakcik hat kena stroke.. Tapi bila amalkan nutrien polyphenols, diet yang sihat, gaya hidup yang baik bila bangun dan berjalanan dah dapat seperti biasa, dapat lebih sehat dengan gaya hidup yang lebih baik dari sebelum sakit..

Nampak tak kita boleh baiki kesihatan, masih belum terlambat, pakcik dalam umur 60-79 tahun. Pengalaman sharing yang sangat baik team jumpa..

MANFAAT POLYPHENOLS..

1 - Boost tingkatkan tenaga dan kekuatan otot..
Polyphenols tingkatkan tenaga, kurangkan rasa letih, bantu kecerdasan ketika bersenam.. Nak kurus cepat kekalkan kecerdasan dan bersenam selalu.

2 - Awet muda kulit lebih berseri glowing..
Cantik luar dan dalan impian setiap wanita
Checklist samada badan kita berfungsi dengan baik ka tak.. Najis type 4 adalah baik dan normal..

3 - Detox dan penurunan berat badan
Kalau badan susah nak turun berat adalah faktor badan banyak berlaku radikal bebas.. Sel badan kurang bekerja, ada yang lebih tak menentu tanda radang  sel dalam badan..

Sebab tu perlu detox yang baik dalam proses kurangkan berat badan, mudah turun berat dan result lebih bagus cepat mengecil, lebih kurus dan berkekalan lama.. Takdaklah turun berat dan cepat naik mendadak semula..

4 - Stay sharp dan fokus
Contoh doctor yang terlibat dengan pendedahan perlukan ketajaman otak dan fokus.. Polyphenols bantu fungsi otak maintain stay sharp dan fokus

Ada adik ipar pengguna shaklee seorang doctor nak exam amik polyphenols untuk fokus.. Nampak kann doctor pun pilih makan polyphenols dari shaklee..

5 - Join comfort keselesaan sendi..
Untuk golongan lebih berusia, mak pengguna shaklee selalu mengadu mula rasa sakit-sakit lutut sendi.. Jadi dengan pengambilan polyphenols membantu mengurangkan keradangan antara sendi atau join inflamation, bantu kurangkan rasa sakit..

Sebab tu polyphenols sesuai untuk mereka yang ada masalah join comfort.. Polyphenols membantu dalam penghasilan curtilage dan bantu penghasilan kolagen pada sendi secara semulajadi serta bantu beri keselesaan pada bahagian sendi..

6 - Kesihatan jantung
Polyphenols dapat maintainkan atau stabilkan tekanan darah yang sehat.. Mengurangkan kolestrol jahat dan meningkatkan kolestrol baik

7 - Boost body protection kesihatan imun
Penting untuk badan tak mudah jatuh sakit. Sesuai untuk semua termasuk yang selalu berdepan dengan ramai orang contoh customer servis, pramugari.. Sangat perlukan body protection.

8 - Suport reproductive health tingkat kesuburan wanita dan lelaki..
Membantu meningkatkan kualiti sperma, lindung dari berlakunya terkena radikal bebas.

Sperma boleh sihat dari polifenols dan pergerakan dari segi mofologi, lebih baik untuk yang nak TTC try to concieve.. Cuba untuk mengandung..

kadang wanita rasa cukup dah amikfolic acid dan lain-lain.. Sebenarnya wanita perlu ambil polyphenols, mungkin tak cukup antioksidan dan tak perasan bila radikal bebas, stress berlaku pada badan.. Jadi pastikan topup dengan polyphenols..

Suplement lain boleh sampai sel saja.. Polyphenols boleh protect hingga DNA sel

Entry seterusnya houri akan tulis pelyphenols dari sudut sains..

Jomm tengok apa itu RESV

Polyphenols dalam RESV ada 7 bahan..

Sekarang ni ada promo RESV
Bagi yang nak dapatkan RESV promo boleh wasap houri di 0165017789

Sampai disini dulu perkongsian houri pada kalini.. Blog penaja  https://anakkuwiraku.com

Houri Zalikha
Shaklee Business Leader
0165017789

#HouriShaklee 
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT