7 TIPS BISNES ONLINE

Assalamualaikum.. Hye hampa..
Smoga semua ceria dan sehat selalu.. Entry kali ni houri nak kongsikan dengan hampa semua TIPS BISNES ONLINE..

Hari ini samada berkerja atau tidak bekerja makan gaji.. Dengan faktor ekonomi makin meruncing pasti ramai tercari-cari side income untul jana pendapatan tambahan..

Antara yang menjadi pilihan houri sendiri dan pilihan ramai orang diluar sana buat bisnes online dan duk gali cari ilmu tentang bisnes online..

Jomm houri share tips bisnes online..
Disini houri nak share 7 tips yang pasti menarik dan bermanfaat untuk semua.. Houri sendiri nak ceburi bisnes online ni dah 10 tahun.. Kini dah 4 tahun setia bisnes hanya dengan Shaklee..

 
1 - CARI ILMU DAN SYARIKAT YANG KUKUH..
Dalam mahu dan memulakan bisnes sangat penting ilmu dan join segala class percuma yang team sediakan.. Ada bajet lebih boleh pilih class seminar berbayar.

Join bisnes dengan syarikat yang kukuh juga sangat penting.. Contoh shaklee telah bertapak lama dalam malaysia.. Ramai dah terbukti berjaya.. sihat cantik dengan shaklee..

2 - MODAL RENDAH
Pastikan pilih bisnes yang modai rendah.. Ada antara kita yang mahu buat duit tapi takdak modai yang banyakkan..

Dengan bisnes shaklee yang houri pilih modai pendaftaran ahli hanya 35 ringgit dah boleh on bisnes.. Nak dapatkan free membership pun boleh.. Keloi ja houri kot wasap.. houri boleh terangkan secara details dan mudah faham.

3 - LIHAT KISAH MOTIVASI
Kita sebagai orang besyer-besyer ni sangat memerlukan suntikkan semangat dari mereka yang telah terbukti berjaya.. 
Di youtube banyak saja kisah motivasi ni..

Antaranya di channel Shaklee Malaysia.. Sebab apa asyik shaklee ja ni sebab houri sangat yakin dengan syarikat dan dah dapat shaklee effect yang sangat banyak menakjubkan dan dah lalui lama dalam bisnes ni..

4 - JOIN CLASS
Bila join bisnes dan dah decide nak buat bisnes.. Join lah class yang syarikat dan team anjurkan.. Recharge ilmu, energy, aura dan semangat..

Dengan ilmu dan sentuhan mentor-mentor yang dah terbukti berjaya pasti membangkitkan semangat membara yang tak mudah goyah..

5 - BIG WHY
Setiap orang pasti ada big why untuk sentiasa mencucuh api membara dalam perjuangan..

Contoh big why untuk survive atau big why nak bahagiakan orang tua, anak-anak, pasangan dan big why juga takmau hidup susah lagi dikeji dipulau.. Ohh Semua orang pasti nak berjaya dan bahagia.

6 - PILIH MENTOR DAN LEADER YANG TEPAT
Mentor ni bagai spotlight.. Penyuluh jalan bagi si buta.. Tanpa mereka kita terkapai-kapai tanpa bimbingan.. Mentor yang dah terbukti berjaya mereka dah lalui dulu apa yang sedang mahu lalui..

Jadi penting pilih mentor yang boleh educate guide bimbing kita, yang mahu kita berjaya dengan tegas tapi penuh kasih sayang bagai ibubapa yang sangat menyayangi si anak dan mahu anak berjaya bersama..

7 - NEVER EVER SURRENDER.. ALLAH YANG MAHA PEMBERI REZKI
Buat bisnes jangat mudah mengalah.. Trust the process.. Terus berjuang.. Jatuh bangkit lagi.. jatuh bangkit lagi biar banyak kali.. Baiki buat praktis mana yang kurang buat berjuang lagi dan lagi..

Penat berehat bukan berhenti..

Banyakkan selawat.. Gandakan amalan.. Banyakkan berdoa dan berusahalah.. Moga-moga Allah bantu beri kejayaan..

SEE U AT THE TOP

Jomm berpimpingan tangan untuk sama-sama berjaya gapai impian.. Nak join shaklee dengan houri boleh wasap houri okeh..

Sampai disini dulu perkongsian houri pada kali ni.. Nak lebih info bacaan tenting tips bisnes boleh klik DISINI

Houri Zalikha
Shaklee Business Leader
0165017789


#HouriShaklee 
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT