CoQ - Trol TINGKATKAN TENAGA DAN MENGUATKAN OTOT JANTUNG

Assalamualaikum..
Hye hampa semua.. Nak menggerakkan organ untuk dapat berfungsi dengan optima perlukan tenaga.. Terutamanya jantung kita yang berdedup 150 000 kali bekerja keras menyalurkan darah, nutrien dan oksigen ke seluruh badan..

Bila tak cukup nutrien untuk tingkatkan tenaga mula rasa drain dan sangat cepat letih dan sakit sana sini..

Kalini houri nak share dengan hampa semua nutrisi yang berfungsi tingkatkan tenaga dan menguatkan otot iaitu CoQ - Trol Plus..

CoQ 10 terdapat sangat-sangat banyak dalam jantung dan CoQ 10 juga terdapat dalam semua organ badan kita.. Tapi paling banyak sekali adalah di dalam jantung kita..

Carta kepekatan koenzim CoQ10

CoQ 10 bila makin berusia badan kita boleh menghasilkan CoQ 10..

Carta kepakatan CoQ 10 dalam badan berkurangan setiap tahun.

Masa umur 20 tahun CoQ tinggi tapi bila makin berusia CoQ 10 menurun tak boleh hasilkan banyak makin drop.. Jadi akan menyebabkan penuaan dan organ-organ kurang berfungsi secara optimum macam kita masih muda dulu..

Bila ambil CoQ-10 akan bantu tingkatkan tenaga organ jantung.

Tahan CoQ10 yang bagus menguatkan otot jantung

Jantung organ yang sangat penting dan bila sesorang mendapat CoQ yang cukup akan kuatkan otot,  jantung banyak otot kita panggil cardio muscle. Dalam cardio muscle ada banyak CoQ10... Dan dalam sehari jantung berdegup 100 ribu kali sehari..

Orang yang ada masalah degupan jantung tidak sekata walaupun dalam keadaan relax tapi macam tak sekata, ada orang sakit-sakit dada dan ada orang rasa degupan jantung cepat sangat berubah kejap laju kejap perlahan..

Jadi perlu ambil CoQ 10 sebab CoQ ni sangat bagus untuk jantung, setiap kali jantung berdegut dan berdenyut dia akan salukan darah ke seluruh badan dan jantung tak perlu lagi kerja keras banyak kali kena berdegup baru darah sampai satu badan.

Ada orang jantung perlu berdegup 5 kali baru darah sampai 1 badan, ada setengah orang 1 kali pam sampai darah 1 badan terus.. Sebab tula bila cek nadi lagi kurang lagi bagus, lagi fit jantung, lebih sehat dan kuat..

Ambil ubat statin perlu tambah CoQ10

CoQ 10 juga bagus diambil orang yang ada ambil statin. Statin ni diambil untuk kurangkan kolestrol, orang yang tinggi colestrol doctor akan bagi statin..

Pada masa yang sama doctor suruh ambil CoQ 10, sebab orang yang ambil statin badan dia akan menghasilkan CoQ 10 yang sangat rendah..

Pengambilan CoQ 10 kepada orang yang ambil statin dia akan drop 40 %.. Sepatutnya badan menghasilkan 200mg CoQ 10.. Tapi sebab ambil statin tadi dia kurang 40%.. Jadi orang yang ambil statin memang kena amik CoQ 10..

5 Sebab untuk sertakan CoQ10 dalam diet harian

CoQ 10 atau CoQ - Trol Plus juga banyak fungsi lain selain bantu mengekalkan kesihatan jantung iaitu..

1 - Tenaga lebih lama dan tingkatkan kekuatan otot.

2 - Menyokong kesihatan sistem reproduktif aka untuk kesuburan, nak ikhtiar lekat baby perlu amik CoQ 10 Bagi suami mahupun isteri baru sperma sehat bertenaga dan ovum sehat bertenaga bersedia untuk dipersenyawakan.

3 - Menyokong keserian kulit.. Nak kulit cantek berseri perlu makan CoQ 10.

4 - Meningkatkan fungsi kognitif.


CoQ 10 ni sangat-sangat bagus untuk tingkatkan tenaga jantung..

Keistimewaan CoQ-Trol Plus

Jadi CoQ-Trol Plus Shaklee perlu amik 1 capsule saja per serving mengandungi 100mg CoQ 10.. Menepati keperluan harian untuk 1 hari CoQ 10 dan tak perlu susah-susah cari CoQ 10 lain lagi..

Terus ambil CoQ-Trol Plus shaklee dan kongsikan pada mereka yang memerlukan.

CoQ-Trol Plus shaklee bukan saja berkepekatan tinggi tapi juga mengandungi reverastrol 2mg dimana reverastrol ini sangat bagus sebagai anti keradangan..

Dan bukan itu saja shaklee juga tambah tocopherol dalam CoQ-Trol Plus Shaklee sebanyak 5mg sebagai anti oksidan dan mempunyai sistem penyerapan minyak zaitun untuk penyerapan paling bagus

Sebab tu dengan ambil CoQ-Trol Plus memang sangat bagus sebab bantu untuk penyerapan juga bukan suka-suka ambil saja-saja keluar ikut urine tidak..

Ambil CoQ-Trol Plus shaklee terus untuk di serap atau di absorb.. Itu adalah kelebihan CoQ-Trol Plus Shaklee..

Untuk lebih details atau nak dapatkan CoQ-Trol Plus shaklee boleh wasap houri okeh.. Wasap houri di 0165017789 .

Nak baca lebih lagi tentang CoQ-Trol Plus shaklee boleh klik disini.

Houri Zalikha
Shaklee Business Leader
0165017789

#HouriShaklee 
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT