KEPENTINGAN VITAMIN C SHAKLEE

Assalamualaikum..
Hye hampa.. Kali ni houri nak share tentang kepentingan Vitamin C Shaklee..
Kali pertama houri bertemu dengan vitamin c shaklee ni adalah pada tahun 2017 atau 2018 setelah houri tercari-cari vitamin c terbaik untuk diri sendiri..

Houri dulu mudah sangat demam hamoir setiap minggu kena menjajakkan kaki ke klinik untuk mendapatkan rawatan dan kena amik darah huhu sangat tak best sakit tau.. Sayangnya darah kena sedut dengan jarum drakula..

Sejak houri amalkan vitamin c shaklee ni dalam sedaq tak sedaq.. ehhhh dah lama tak demam dan dah lama tak perlu p klinik untuk dapatkan rawatan.. Bagusnya vitamin shaklee ni..

Sejak itu sampai sekarang houri masih konsistan amalkan vitamin c shaklee.. sebotoi 2 3 bulan habislah untuk penggunaan houri sorang.. Setiap 5 jam houri ambil 1 biji.. Paling takdan pun sebijik siang waktu pagi dan sebijik sebelah malam sebelum tidoq..

Jomm houri share 7 kepentingan vitamin c shaklee untuk semua..

1 - KOS EFEKTIF
Sebiji aka 1 tablet vitamin c shaklee ni 5 kupang ja hampa.. Murah sangat dan 1 tablet khasiat dia bersamaan 7 setengah buah oren.. Cer compare harga buah sekarang.. Jadi jadilah orang yang bijak dengan pilih amalkan makan vitamin c shaklee setiap hari..

2 - ADA KELULUSAN KKM
Jomm guna vitamin c shaklee tanpa ragu2 kerana vitamin c shaklee ada kelulusan KKM tau..

3 - SELAMAT DAN BERKESAN
Vitamim c shaklee sesuai diambil bagi mereka yang berumur 13 tahun ke atas hingga warna emas.. Houri sendiri dah lebih 5 tahun amalkan vitamin c shaklee ni dan kesihatan houri berbambah baik.. 

Jadi houri adalah testimoni hidup dan ramai lagi yang lebih lama amalkan makan vitamin c shaklee ni secara konsistan lebih 20 30 tahun lamanya..

4 - LOGO HALAL
Vitamin c shaklee memiliki logo halal.. Kita orang islam mencari yang halal itu fardhu kan.. Jadi houri sendiri pilih yang halallan toyyiban..

5 - SELAMAT UNTUK PERUT SENSITIF
Ada antara kita mengalami sensitif.. Makan vitamin c ja ada yang selalu jadi perut sensitif kan.. Vitamin C shaklee diperbuat daripada ekstrak jagung.. Jadi sangat-sangat selamat untuk perut sensitif..

6 - SUSTAINED RELEASE
Vitamin ni shaklee adalah sustained release.. Sustained release adalah pelepasan secara berperingkat..

Vitamin C adalah vitamin larut air, Makan over dose tanpa adanya teknologi sustained release bagi setiap tablet.. Vitamin c yang mudah teroksida akan disingkirkan melalu air kencing.. Jadi air kencing have-have.. Owhh rugi sangat

Jadi penting pilih suatained release vitamin c shaklee ini kerana bersifat sustained release..

Dimana vitamin c shaklee adalah 500mg per tablet.. Sebiji tahan 5 jam dalam badan.. Setiap jam akan dilepaskan 100mg.. Kalau extent pun tambah dalam 1 2 jam saja dalam badan..

7 - NATURALLY SOURCED BIOFLAVONOIDS
Bioflavonoids tu apa?  Bioflavonoids adalah hamla tau tak buah oren.. Bila kita kopek.. Hat putih antara kulit dan isi buah itu adalah bioflavonoids..

Fungsi bioflavonoids adalah melindungi jadi.. Dalam vitamin c shaklee bioflavonoids ini berfungsi sebagai penyerapan lebih baik dan hat best dia adalah bersifat antivirus, anti fungus dan lain-lain lagi..

INFO BONUS
TIDAK MENGANDUNGI PERASA DAN PEWARNA TAMBAHAN
Sangat penting hampa pilih vitamin c tanpa gula pewarna semua ni untuk kesihatan jangka panjang..

TELAH BERUSIA 42 TAHUN DI PASARAN

Jadi vitamin c shaklee adalah terbaik untuk semua.. Jommm Shaklee.. Nak vitamin c shaklee boleh klik 0165017789..

Nak baca lebih info tentang vitamin c shakler klik DISINI.

Houri Zalikha
Shaklee Busines Leader
0165017789

#HouriShaklee 
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT