MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

Assalamualaikum..
Hye hampa.. Jomm houri share mengapa houri memilih vitamin shaklee

Vitamin shaklee adalah suplement atau makanan tambahan yang sangat diperlukan oleh semua orang kerana hidup kita hari ni dari gaya hidup, pemakanan dan persekitaran sangat terdedah kepada pemakanan tidak sihat, kurang nutrisi, kurang bersenam, terdedah kkepada handphone gadget dan banyak lagi..

Houri sendiri dah 5 tahun amalkan shaklee.. Diri sendiri menjadi testimoni hidup dan banyak ilmu nutrisi yang houri join setelah terjun kedalam dunia shaklee.


7 SEBAB MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

1 - BERUSIA LEBIH 100 TAHUN
Inovasi produk shaklee telah berusia lebih 100 tahun buktinya VITALIZE shaklee telah berusia108 tahun setelah dihasilkan pada tahun 1915 lalu..

2 - DIASASKAN OLEH DOKTOR PERUBATAN
Pengasaa yang buat vitamin shaklee ni dulu adalah seorang doktor perubatan yang menghidap kanser.. Beliau cipta multivitamin vitalized mineral untuk diri beliau sendiri..

Setelah terjamin selamat lagi berkesan beliau guna untuk klinik beliau sendiri seterusnya dipasarkan untuk manfaat bersama semua pengguna shaklee..

2 - KAJIAN SAINTIFIK
Setiap produk shaklee yang dihasilkan melalui kajuan sainfik untuk memastikan yang terbaik untuk semua dan tidak memudaratkan..

3 - LANDMARK STUDY
Produk shaklee telah melalui ujian landmark study dengan jayanya.. Di uji oleh pasukan yang bukannya orang shaklee tau keatas pengguna yang menggunakan shaklee 20 tahun lamanya..

Result dia sangat memberansangkan dan mengkagumkan..

4 - TIDAK DI UJI KE ATAS HAIWAN
Shaklee ni baik sangat tidak uji produk je atas haiwan, tidak buat anaiya pada haiwan..

Hat best dia apa tau.. Shaklee sangat yakin pada kualiti selamat lagi berkesan sebab itu terus di uji ke atas manusia..

5 - SYARIKAT KUKUH YANG SANGAT CEREWET
Shaklee ni bahan mentah sendiri dipastikan betoi-betoi organic.. Tercemar sikit sanggup reject dan sanggup alami kerugian agar yang sampai kepada pengguna sangat-sangat baik selamat lagi berkesan..

6 - MELALUI KAJIAN KUALITI DAN KESELAMATAN YANG SANGAT KETAT
Setiap tahun shaklee menjalankan kajian lebih 350 ribu kali dalam setahun.. Sangat berbelanja untuk memastikan produk yang dihasilkan dan selamat sampai kepada pengguna benar-benar yang terbaik selamat lagi berkesan..

7 - HALALAN TOYYIBAN
Produk shaklee malaysia adalah halallan toiyyiban untuk negara islam seperti malaysia.. Baguih shaklee ni kilang untuk produk halal asing tau..

Selain tu vitamin shaklee dan produk shaklee seluruhnya mempunyai certificate logo halal yang sangat diyakini di iktiraf oleh JAKIM SENDIRI..

Botoi shaklee sendiri mesra alam akan reput dan tidak menjejaskan alam sekitar..

Shaklee ni semua produk adalah dari sumber semulajadi saja yang selamat berkesan untuk semua.. Hampa nak shaklee klik saja 0165017788.

Nak baca lebih info tentang vitamin shaklee klik DISINI.

Houri Zalikha
Shaklee Business Leader
0165017789

#HouriShaklee 
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

MEWAH DAN MUDAHNYA PERCUTIAN SHAKLEE

PAIN RELIEF CAPLET UNTUK SAKIT SENDI

7 AMALAN GAYA HIDUP SIHAT